| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku O přirozeném vývoji dětí aneb jak se mění tělesné síly v duševní

Ahoj, já jsem se začala učit číst a psát ve 4 letech, ve 4 a půl jsem plynule četla knížky a dokázala napsat cokoliv tiskacím hůlkovým písmem, a protože jsem byla "sečtělá" už jako malá holka a mám obrazovou paměť, psala jsem ještě před nástupem do 1.třídy většinou i správně I/Y, S/Z atd. Počítat jsem uměla taky brzy, sčítat/odčítat i "přes desítku", násobit, dělit jsem uměla taky, do 1. třídy jsem z tohoto důvodu nastoupila o rok dřív, v 5 letech a 3 měsících. Nijak mě to nepoznamenalo, akorát jsem se dost nudila ve škole, když jsem se musela s ostatními učit věci, které jsem ovládala. Naštěstí jsem měla dobrou paní učitelku, která mi umožnila učit se něco jiného, popřípadě si v honidách čtení a psaní číst svoje oblíbené knížky nebo jsem si kreslila... Myslím, že jsem celkem normální ženská, nikdo mě do ničeho nenutil, měla jsem jako dítě sama o všechno zájem. V 1. třídě jsem nejraději četla tlusté encyklopedie a cizojazyčné slovníky. Své dítě také nechám jít vlastní cestou, když se bude chtít ve 4 letech učit číst, proč ne?

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 9-2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.