| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Noví otcové, staré manýry

Mam z clanku smisene pocity..

Muj tatka mne braval kazdou zimu na lyze, na tyden!. Byl schopen uvarit a postarat se o mne. Kdyz bylo mladsi segre 5 zacala s nami jezdit i ona. Jen mi a tata, protoze mami je ucitelka a tyden volna nedostala ani o jarnakach.
Letos mu bude 55.
Muj manzel naprosto bezne jezdil s kocarkem na nedelni fotbal, pozdeji bral kluky oba dva.
A deda tchan take.
Podle mne neni problem, aby se muzi postarali o deti.
U nas doma mame poblem s tim, ze ja chodim denne na 8,5h do prace + skoro dve hodiny denne stravim dojizdenim.
Deti vodi do skolky a ze skolky manzel a ma pocit , ze se o deti stara jen on.
Kdyz jsou kluci ve skole , dela si co chce - maximalne vynda mycku a preluxuje byt. A to je pak sakra servanej.
Pracuje jako hasic, 24h sluzby kazdy treti den, dva dny ma pak volno. Kdyz je v praci, delam mene hodin a s klukama sem ja. (a rano je odvede babicka)
Presto mi neustale predhazuje a vycita, ze s detmi netravim cas.
Ale tak nejak nevidi, ze prijedu po 16h domu a nastava mi druha sichta v podobe pece o domacnost, a pece o kuky (protoze manza ma nekolikrat tydne trenink + spojene povinnosti)
Cas sama pro sebe nemam zadny, jednou za tri tydny se urvu na hodinu plavat, cvicim doma, kdyz uspim deti. Na rotopedu jezdim, kdyz uspim deti.
O volnych dnech o vikendu jezdim sama s detmi lyzovat.
A odjet s kamaradkami nekam na vikend neberu jako reseni!
To prijedu, doma bordel jako v tanku a manzel by se sebral a sel pryc, maximalne bych nasla deti u jednoho pocitace a jeho u druheho.
Omloouvam se za velky prispevek, ale obcas je to na zblazneni.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253