Někdy mám pocit, že i psychologové stejně jako školský systém se snaží uvést děti do jakýchsi mezí blížících se průměru, že není žádoucí, aby nějak vyčuhovali. Naše děti "vyčuhují" hodně, každý jinak a mají s tím problémy - ve společnosti a především ve škole. A jak píšeš, postupovat od jednoduchého ke složitému - starší syn postupuje od malička přesně naopak - baví ho učit se složité věci (např.vzorce chemických sloučenin) a postupně jakoby mimochodem dojde k věcem jednoduchým (např. chem.prvkům). Pro něho je to takhle jednodušší a hlavně zajímavější , dělá tímhle stylem víc věcí a klasická metoda učení ve škole ho nebaví ("je to nuda") i když výsledky má dobré. Ale to na tuhle diskusi asi nepatří.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.