Tak to jsem řešila též, dcera sice měla do páté třídy samé a nikdy žádný problém nebyl, ale stále jsem si říkala v porovnání s býv.spolužáky z gymplu mi nepřipadala jako ten správný studijní typ a já se bála, že by tam byla neš´tastná jako já, která nebyla hloupá, ale pojem učit se,byl pro mne cizí..já přežívala z hodiny na hodinu a třepala se,ale abych vzala knížku to ne!A ve svaťáku jsem tak šrotila a doháněla celé čtyři roky.... :) Někteří spolužáci se denně učili třeba do půl noci, což jsem nechápala,že i matematiku se může někdo naučit nazpaměť a pak použít obdobný výpočet u příkladu....Také máte ravdu, že pokud to dítěti nepůjde může zpět na ZŠ, ale,ale,ale....posměch spolužáků, že někde šla kde na to neměla,též není to pravé ořechové pak na psychiku..
Předchozí