Ono by bohatě stačilo, kdyby se alespoň děti rozdělily, když přecházejí na II. stupeň. Dcera byla do 5. třídy spokojená, výuka, jak jsem už psala, svižná, protože svižných dětí tam byla skoro půlka. Ovšem přechod na II. stupeň byla katastrofa. A není to jen škola, kde je dcera, jak jsem se informovala u známých rodičů, tak velmi podobnou situaci mají také jiné ZŠ. V 6. třídě už nejsou "tahouni", většina z nich odešla na gymnázium a úroveň třídy šla rapidně dolů. Učitelé mi přijdou jak praštění. Místo toho, aby vybičovali žáky k nějakému výkonu, tak jim schválně dávají lehké testy, které musí zvládnout i ten největší lajdák. Včera zrovna dcera přišla s tím, že psali kontrolní diktát (7.třída) a že jim učitel DIKTOVAL I ČÁRKY PŘED SPOJKAMI "ŽE, ABY, AlE, PROTOŽE......". Tak to už jsem šla do mdlob. Jak chtějí takto připravit děti pro budoucí studium např. na středních školách, gymnáziích i dalších??????? Jsem OPRAVDU TAK RÁDA, ŽE DCERA UDĚLALA PŘIJÍMAČKY A ŽE OD ZÁŘÍ NASTUPUJE NA GYMPL. Protože tímto stylem výuky (kdyby se doma nepřipravovala navíc) by skončila někde na učňáku.