Jojo, me to teda na vejsce moc nebavilo - prijela jsem z Francie, po triletem studiu, a sla studovat francouzstinu.
Nechci hazet vsechno na pedagogy, to zdaleka ne, ale proste me vyuka nezaujala - vsechno bylo temer jak na stredni, nekteri kantori chteli temer doslova odrikavat sve prednasky, museli jsme se ucit spousty zbytecnych slovicek nazpamet, treba jak se rekne sedackova lanovka, kabinova lanovka apod....vyber seminaru temer veskery zadny, ze vseho vlastne jen uvody, spousta latky se kryla...
Dokonce jsem zazila, ze mi dal pedagog horsi znamku, kdyz jsem byla "mezi", pry abych si nemyslela, ze kdyz jsem byla v te Francii, ze uz vsechno umim. Dost me to tenkrat zklamalo, ani ne tak osobne (znamky jsem moc neresila), jako spis principielna.
Postupne uz to byla i nechut - vim, ze student ma mit zajem, a byt aktivni, ale to podle me taky predpoklada, ze bude nabidka odpovidajicich vyberovych seminaru apod.
No, na druhou stranu musim priznat, ze nejsem vzorny student a dric, ke konci jsem tam chodila taky zpis uz jen ve zkouskovem, a nakonec skolu ani nedodelala. Nejvic me z celeho studia bavila "nepovinna" pedagogika - to mi prislo realne, smysluplne a obsahove promyslene
Ale je to uz dyl, ted se to mozna zmenilo ;-) Mladi doktorandi treba vetsinou ucilis chuti a jiskrou (nez odesli na materskou nebo nekam jinam ;-)) )
Předchozí