| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Zklamání z vysoké školy

Já nechápu rozpor mezi kombajnama a prezenčákama, který máš v záhlaví.

Myslíš, že tví prezenční kolegové z akademické obce jako neopisujou? Teď jsem zrovna psala test z vývoje evropské integrace a jelikož my kombiňáci známe mapu a měli jsme zfocené zadání, celou dobu nás nechutně obtěžovali bulíci prezenčáci nechutným syčením, co je desítka a pětačtyřicítka. Jsou to máčka, povětšinou stejně vylítali, ačkoliv jsme jim mateřsky pomáhali~t~

Studuji moc ráda, mozek už sice není, co býval, ale zažívám rozkoš poznání, když se mi při přednášce něco spojí. Sporty ve zkouškovém období jsou zase adrenalin.
Co se úrovně státní regionální univerzity týče(a mohu mluvit za společenskovědní obory), je dobrá. Sice se nám do sociologií, politologií a antropologií etablovali mladí docenti, protože před nima nebyl nikdo, ale berou to vážně~;)

Je to jenom škola, hra..., úplmě úžasný svět, tak nepodobný tomu, co je realita.
Kdysi jsem byla na krátký čas prezenčním studentem, až je mi trapně, jak jsem se tenkrát brala vážně.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 9-2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.