Přidat odpověď
Nepřijde mi to úplně špatné, ale takto bych ji z kolektivu asi nevyřazovala. Ideální by možná bylo, kdyby takto učitel mohl vyučovat např. 2-5 žáků, byl by minikolektiv,a v podstatě stejně naladění rodiče, zákonitosti kolektivní spolupráce by šly uplatnit.... Dítě se neučí jen znalostem, ale (mělo by) i spolupráci, vyjádření a obhájení názoru, soutěživosti apod...
Nepochybně i finanční stránka by byla příznivější.
Druhá otázka je, jak vybrat toho správného učitele (pokud ho neznáš, nevíš na koho narazíš), vsadíš všechno na jednu kartu a co když bude špatná, budeš dítěti měnit učitele? Nebo uděláš konkurz?
A pak taky není náááhodou nějaký zákon o povinné školní docházce? Jak by to bylo ošetřeno legislativně? Bylo by to vlastně něco jako soukromá škola a to ten učitel asi musí splňovat jisté podmínky a předpoklady,aby mohl mít jakoby svou školu...
Ta možnost dojíždění do pro tebe vyhovující školy by nemohla fungovat proč? Není jednodušší najmout "chůvu" aby ji doprovázela do a ze školy? Vyhla by ses velkým finančním výdajům, dítě by mělo kolektiv, normální vývoj vzhledem k vrstevníkům a třeba i fajn učitele a prostředí a možnosti-...?
Předchozí