Přidat odpověď
Jančo, už jsem psala, že bych po pěti letech volila přestup na víceleté gymnázium, kde se nový kolektiv teprve rodí.
Myslím, že vyučování - učitel x jeden žák může být i více zajímavé a tzv. ponorce se lze vyhnout. Výuka přeci nemusí probíhat jen v lavici. Přírodopis, zeměpis, klidně i určité učivo v matematice apod. je naopak lepší se učit venku, formou vycházek, výletů a návštěv. To je pak učení, které není odtržené od života. Dítě si vše lépe zapamatuje a bude mít i spoustu zážitků.
Učitel bude mít na tyto aktivity spoustu času, protože s jedním dítětem je to přeci o něčem úplně jiném, než s 25 žáky. jazyk jsem se také naučila lépe takto, než ve třídě s dalšími lidmi.
Takové to, hergot, jen aby mne teď nevyvolal, protože to nevím, úplně odpadá. Je čas zaměřit se na věci, které dítěti dělají větší potíže, zkrátka v tomto konkrétně vidím jen samá pozitiva.
Předchozí