Míšo,
ale třeba Montessori to takhle má! Tam se opravdu děti učí přesně to, co potřebují a (příklad:) nečeká se na 7 dalších dyslektiků, kteří nejsou schopni naučit se slovíčka, zatímco 2 děti už běžně cizím jazykem mluví. Paní učitelka (ve třídě mýho syna) mi ve 3. nebo 4. třídě řekla, že syn se jí tam nudí a spí, neboť ona má ve skupince dohromady dětí 12 a z toho jich je 8 nebo kolik s SPU a ona musí učivo vysvětlovat i pro ně a neustále opakovat a třeba můj syn by tak rád pokračoval, že prej to na něm vidí..místo toho usíná, neboť už všechno zná :- ) )
Nyní bude ve 3. třídě dcera a škola stejně, i přes toto děti na jazyk nerozdělí podle toho, zda děti jazyk už někdy někde měly nebo ne. A co já s tím? Nic. Předpokládám, že dcera bude při hodině spát