Přidat odpověď
souhlas se Žluťáskem. Já sama jsem byla třídní otloukánek, řečené jsem si zapamatovala nebo znovu přečetla a věděla, o přestávkách jsem i dost brečela... takže skutečně žádné zásadní výhody základky nikde nespatřuji. Byla a jsem introvert a knihomol, vlastní učitel by býval byl pro moje sebevědomí a znalosti úplně to nejlepší. Nevím proč to tady tolik lidí šmahem odsuzuje. Naopak bude mnohem lepší když se časem ukáže ta diverzifikovanost vzdělání - někdo chodil sem, někdo tam, někdo se učil takhle a jiný onakhle - ne automaticky předpokládát že měl 9 let typický základy, 4 roky typický střední a pak se to teprve rozděluje dle zájmů. Zakladatelka má úžasnou možnost, finanční, prostorovou i časovou, tak proč by neměla uvažovat nad tím jestli by to využila? Teď jde o to zda dcera bude chtít a také najde odpovídajícího člověka, který jí nebude jen předávat vědomosti ale zároveň do značné míry formovat její osobnost. Moc držím palce aby to vyšlo dle představ. Sama pro svou dceru zvažuji malotřídku v 12km vzdálené vesnici, čím menší kolektiv tím líp pro ni (introvert po mamince a pozorovatelné znaky pohrdání autoritami a absolutní nemanipulovatelnosti po tatínkovi), na individuálku to u nás nedá.
Předchozí