Přidat odpověď
ahoj, před md jsem pracovala v call centru v jedné úvěrovce. Práce celkem zajímavá, teda mě to bavilo, řešit problémy klientů, navrhovat řešení apod, od té doby vím že info od operátorů nemusí být vždy 100procent a záleží na onom člověku jak moc se vzdělává, jak moc se mu zrovna chce řešit problém nebo jen klienta odbýt.
životnost operátora je tak max 2roky než vyhoří, pak to chce změnu, tak proto ta fluktuace; taky je dost časté že tam jdou mladé holky co pak odchází na md - s tím se tak nějak na těchto postech počítá.
dle mého to ale není práce pro matku s dítětem jestli to chce dělat na hpp - dlouhá prac. doba, někde i víkendy. jako brigádka si myslím proč ne.
vybrala bych si ale nějakou banku, telefoního operátora, úvěrovou společnost... abys mohla spíš řešit problémy klientů, než dělat aktivní telemarketing - tedy nabízení produktů.
platově si myslím celkem slušné.
Předchozí