Jak postupovat při reklamaci, když prodejce již neexistuje? Moje sestra zakoupila přenosné DVD, rozbilo se, ale obchod v kterém ho zakoupila již neexistuje. Je to výrobek firmy Thomson, našla jsem si na netu jejich servis a zavolala na jejich servisní linku. Tam mi pán zdělil, že když prodejna zkrachovala, tak zaniká záruka a oni mi ho opraví jen za hotové. Prý záruku dává konečný prodejce. Myslím, že je to nesmysl, ale nemohu nikde nic najít. díky
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.