Přidat odpověď
určitě si to beru moc, jde o to , že prodávám, a s krizí přestali distributoři kupovat na sklad, ale kupují po obdržení zakázky od svého klienta a v ten moment se věc stává urgentní. A začínají strašně tlačit a my k tomu nemáme uzpůsobenou obchodní ani logistickou strukturu a tak to záplatujeme jak se dá. Navíc jak jsem psala trendem je "just in time" a pokud se to nedaří tak naskakují smluvní pokuty a to vedení samozřejmě nesnáší. Byla jsem zvyklá odvádět 100% práci a ted´to je průser za průserem
9 hodin denně. Management dělá, že to nevidí. Obchodnící mi dnes přijdou extrémně nervozní a opatrní. omlouvám se za detailní popisy, ale nevím co dělat. mam říct: "sorry, naše firma to nezvládla" a jít ve 4 domů, nebo tam potit krev do 7 a snažit se podržet firmu, která mě živí, ale silně podcenila situaci na trhu?
Předchozí