Je to prostě "noha mezi dveře", obchodník po telefonu, akvizice. Pro mě noční můra - vždycky byla, je a bude. Nesnášela jsem to, občas se aktivní TLM dělá i u jiných obchodních pozic jako součást obchodu (vytipovat klienty, obvolat je a zkoušet nabízet zboží/služby a pak za nima jet a obchod dokončit). Vždycky jsem obdivovala lidi, co dělali tzv. presales, tedy aktivní TLM a náháněli klienty. Na call centrech se navíc všechny hovory monitorují, nahrávají a občas tě supervisor může přímo odposlouchávat, jestli jsi dostatečně asertivní, neděláš chyby atd.
Pasivní TLM (tedy jen vyřizování příchozích hovorů) je o něčem jiným, není to sice na provize, ale aspoň ten pocit, že když už ti někdo volá, i když je třeba naštvanej, tak tě potřebuje
Neotravuješ ho. I když to neznamená, že tě nepošle kamsi...