Přidat odpověď
Moje zkušenost je následující: Syn chodil na kroužek AJ ve školce, protože chtěl, celkem ho to bavilo, tak tam půlrok dochodil, potom už zájem neměl. Naučil se pár slovíček, dohromady nic moc. Na ZŠ byla povinná angličtina až od třetí třídy, nicméně v 1. a 2. měly děti možnost chodit na kroužek s tím, že se to velmi doporučuje, že ve 3. třídě na probranou látku budou navazovat. Syna jsem tam tedy zapsala, nicméně po dvou měsících ho učitelka z kroužku vyloučila, protože ho to vůbec nebavilo, probíraná látka se mu zdála jednoduchá a nezajímavá a tudíž nemístně a pravidelně vyrušoval. Řekla jsem si tedy, nechám to být. Ve 3.třídě přes intervence o navazování látky začali pěkně od začátku, tempo je pořád pomalé, úroveň nevalná, nyní ve 4. třídě umí pár základních výrazů, na můj vkus velmi málo, přesto zavedli na žádost rodičů ještě jako kroužek opakování AJ - smysl toho mi opravdu uniká.
Starší syn zažívá něco podobného, s AJ začíná letos v primě už potřetí.
Předchozí