Mirko, veselé na tom je, že kdyby ti rodiče seděli s dětmi doma, na televizi a internet by nevydělali nebylo by co řešit. Nebo kdyby tam seděl jeden z rodičů.
Prostě komerce. Média musí vydělat na reklamách, aby byly zadány reklamy, musí být program atraktivní pro spotřebitele, aby byl program atraktivní pro spotřebitele, je nutné mít spotřebitele a je nutné, aby spotřebitelé chodili do práce a vydělávali na spotřebu.......a spotřebu omezit patrně nelze, jedině že každý sám za sebe a za své děti zapojí zdravý rozum.
Apelovat tu se zdviženým prstem na omezení spotřeby v zájmu dětí, patrně se v lepším případě dočkám toho, že mě někdo označí za levičáka a socialistu, což je ve "slušné spotřební společnosti" považováno za urážku nejhoršího druhu, nebo za závistivce, který sám nic nemá, zato tráví své osamělé dny užíráním se závistí......
prosím, to bylo myšleno jako žert.......
Ne, vážně, nemá smysl apelovat na snížení konzumu a spotřeby, ale je třeba apelovat na rodiče. Svolávat hromy a blesky na plniče přání zadavatelů reklam asi nemá smysl, bez nich by ostatně nebyl ani neškodný Medvídek Pú.