| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Makkytka má normální výšku a je vidět,jak je ten kočár nízko.Švagrová se na to jejich mluvení o testech nechala nachytat a koupila trojkolku...no děs.Kočár těžký,neskladný,neovladatelný,rukojeti jen z trubiček a korbu div netahala po asfaltu.
V době internetu se divím,že si nenašla tento článek s fotkou http://www.kocarky.as/testy-a-recenze/kocarky-firkonvitezove-ceho a že na to maminky naletí.

Absolutně absolutní vítězové všeho aneb lhaní na internetu a zákazníkům. Na svých stránkách firma Batolátko.cz a další firmy lákájí své zákazníky na kočárky,které údajně vyhrály test MF Dnes a dokonce tvrdí,že jejich kvalitu prověřovala ČOI v r.2007.Obě tvrzení jsou lživá a slouží pouze k oklamání zákazníka a k nekalé konkurenci.
Znepokojující je fakt,že se tak děje několik let bez povšimnutí úřadů.Nejedná se totiž o klamavou reklamu,která se těžko prokazuje (např. "9 maminek z 10 doporučuje"),ale o klamavou reklamu,kterou mohou úřady prokázat naprosto snadno.

Dále je zde Zákon o ochraně spotřebitele č.634/1992sb.,který mluví o klamání zákazníka v § 5-klamavé obchodní praktiky.

A to proto,že: - MF Dnes nedělala v posledních letech testy na koč.Firkon 7lux ani jiné typy, které firma Batolátko.cz s další firmy jako vítěze uvádí.(v r.2000 viz příloha)

-ČOI v r.2007 tuto značku také vůbec netestovala a dle jejího vyjádření jsou i kladné výsledky dvou zn.,které jediné při této celorepublikové akci s Tv Nova uspěly(Hauck a Wiejar) již po dvou letech irelevantní.

Nezanedbatelná je pozice mnoha dalších firem v ČR,které tuto značku také prodávají.Nepoužívají však k propagaci svého zboží neoprávněně jméno MF Dnes ani ČOI.

Smutné je,že celá tato kampaň slouží ke zneužití důvěřivosti rodičů a jejich přirozené snaze mít pro své dítě to nejlepší.Tvrzením o tom,že právě jejich kočárek zvítězil ve smyšleném testu,je prodejce záměrně uvádí v omyl,že kupují vyjímečnou kvalitu.

Stín to také vrhá i na samotného výrobce,jehož kočárky za poměrně nízkou cenu nabízejí solidní kvalitu a dobré našití,na kterém si FIRma KONecny v Pl od založení zakládala.

Jak se tedy bránit proti neseriozním prodejcům?Není přece únosná situace,kdy by si každý obchodník mohl vymýšlet a o svém zboží beztrestně prohlašovat,že zvítězilo v jakémsi testu a používat k tomu jména institucí jako je ČOI nebo MF??????

Skutečného vítěze testu MF Dnes z r. 2000 můžete nyní objevit už pouze na půdách či smetištích.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6-4= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.