No kdyby tohle někdo nabídl mě, rozbrečela bych se. Hrůzou. Tohle je totiž pro mě dost šíleně znějící práce
- jednou jsem to chvíli zkoušela dělat a nešlo mi to, radši jsem to vzdala sama než vyrobit firmě průser. Fakt je, že jsem byla mladá a nezkušená - prakticky po škole, dneska bych to nejspíš se zaťatými zuby zkoušela déle a asi i lépe. Ovšem ten pocit kdy za něco zodpovídám ale nemám pravomoci k tomu rozhodování, ten mě ničil dost. Takže moje rada - pokud ti dali povinnosti, ty pravomoci si vydupej (razítko, plnou moc apod.)
Ovšem pokud ty to děláš, a umíš dělat, nepochybuj o sobě a zaber. Budeš potřebovat přehled a informace, pokud bude existovat někdo v té firmě, kdo ti je dá, máš napůl vyhráno. Pokud ne, bude to první rok dva bolet než vychytáš všechny důležité termíny apod. Tak na to taky můžeš zahrát - aby ti ve firmě řekli co vědí - že jinak budou padat pokuty a nebudeš za to moct. Naštěstí ve valné většině institucí se kterými budeš mít co do činění jsou dámy (většinou dámy - finančák, město, sociálka, pojišťovna aspol.) docela vstřícné a pokud se správně zeptáš, poradí ti tam když ne ve firmě. Možná to zní hnusně a škarohlídsky, bohužel to je moje zkušenost kdy si pan šéf pořídil mě coby "zařizovače" a tím si myslel že je to vyřízeno, když jsem potřebovala něco udělat podle zákona - třeba archivaci a pod. - řekl že to má čas, že na to nejsou peníze, že tohleto a támhleto.... odkládal podpisy, odkládal platby... to se pak blbě dělalo.