| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Kdysi jsem na Rodinu chodila a po dlouhé přestávce se sem nedávno vrátila.

Jsem rozvedená, rozvod proběhl po té, co při autonehodě zemřelo naše dítě. Zavinil ji manžel (byl v tom alkohol a jeho frajerství), já mu nedokázala odpustit a tak jsme se rozvedli. Já jsem se odstěhovala do velkého města, našla si práci ve velké firmě, pracuji jako jediná ženská v naší sekci a postupně se mi dařilo se od minulosti odpoutat.
Asi před rokem se nám vyměnil šéf, starý odešel do důchodu a přišel mladý, celkem nemluvný kluk. Což mi vyhovovalo, sice jsem se záměrně netajila čím jsem prošla, ale dařilo se mi o tom nemluvit, takže kolegové jem ví, že jsem rozvedená.

Úplnou náhodou jsem pak na svého nového šéfa narazila, když si vedl v parku syna na hřiště a hádal se s jeho babičkou. Nedalo se tomu setkání vyhnout a tak jsem pozdravila a mizela jak to nejrychleji šlo. Pak jsem s ním dělala na projektu, často dlouho do noci a jednou z něho vypadlo, že se omlouvá, že musí odejít, neb mu babička (tedy jeho tchýně) odmítla hlídat a na vysvětlenou dodal, že je vdovec. Postupně jsme se skamarádili, já jsem se mu nakonec taky svěřila, jaký mám šrám na duši.

No a v prosinci bylo potřeba, aby byl v dva týdny mimo město. Těsně předtím u nich doma vypukla válka. Už dřív si stěžoval, že babička je na syna moc přísná, že ho nikdy neměla moc ráda, ale že už to přehání. Válka vypukla ve chvíli, kdy babička vzala malého do svého bytu a on tam míčem rozbil starožitnou vázu. Babička trvala na tom, že za trest po stromečkem nebudou žádné dárky, Milan trval na tom, že budou. Babička nakonec řekla, že když budou dárky, ona nebude dál hlídat. "Výbuch" nastal ve chvíli, kdy mu babička volala do práce, že vyhodila všechny mlsky nachystané pro malého k Mikuláši, protože Martínek nechtěl večeřet (Mikuláš má přinést jenom uhlí a brambory). Milan vybuchl, poslal ji do háje a začal řešit hlídání. A já jsme se nabídla...