Sosane, já do hypermarketů jezdím nakupovat tak 2x do měsíce, protože v našem městě žádný není (ale už se staví Kaufland, aspoň to), takže mi opravdu zbývá jen obchod na našem sídlišti. Jinak o hypermarketech jsem se bohužel ve svém článku nezmínila, chtěla jsem je vyzdvihnout, protože u nich problém s kočárky není, pak se prodavačky v malých obchodech strašně diví, proč jim lidé zdrhají do hypermarketů. Nejen kvůli nízkým cenám, ale hlavně tím přístupem k zákazníkům. Vzpomněla jsem si na reklamaci v Intersparu, koupili jsme naší malé hracího pejska nad postýlku a on nevydával vůbec žádné zvuky. Tak jsme ho šli vrátit a bez řečí a průtahů nám vrátili peníze, pouze jsme ukázali účet. Když jde člověk reklamovat např. boty k Baťovi, tak to chce pevné nervy. Takže hyper a supermarketům přeji ještě více spokojených zákazníků, včetně maminek s kočárky. Zdravím, Šárka.
Předchozí