Přidat odpověď
Taky aktuální téma u nás.
vidím, že podle rad výše i níže uvedeným postupuju správně, ale bohužel efekt žádný. Kluci 2 a 3,5 roku se neustále perou, hlavně ten starší neustále bere mladšímu když si začne s něčím hrát, tak to chce hned taky. Vysvětluju jak o život, že se musí střídat, ale málokdy se to obejde bez scény jako hrom. Ale jak píšeš o té nabídce jiné hračky - tak to začal starší dělat sám od sebe (my mu to neradili) ale nemá to efekt, protože mladší si tu nabízenou hračku nikdy nechce vzít a chce tu s kterou si začal hrát. Ale je vidět, že se starší snaží to. A někdy když si to nechá vysvětlit, že musí počkat až si brácha přestane hrát, tak pak mi hlásí "brácha už si nehraje" a letí pro "volnou" hračku.
Ale efekt aby k tomuhle nedocházelo to zatím teda nemá. A to ani pohrůžka sebrání hračky - tím docílím jen toho, že řvou oba dva a ne jen ten komu je hračka vzata. A výchovný efekt to nemá.
A hračky dvojmo mi přijdou jako blbost, to se mi moc neosvědčilo - protože mít levnou hračku dvakrát je blbost, mít drahou hračku dvakrát taky na to nemáme. Snažím se koupit třeba dvě auta stejně velká atd. ale každé trochu jiné, to jim docela vyhovuje.
Předchozí