Ono takových uchazečů, kteří zašlou sebelepší CV s průvodním dopisem, může být na jednu pozici desítky (na atraktivní asistentské pozice i stovky). Ti všichni pak čekají se založenýma rukama, protože splnili podmínky firmy (zaslali CV) a tím pro ně tedy veškerá další aktivita končí.
Zavolat ale do firmy a ujistit se, že materiály skutečně přišly v pořádku, může kolikrát pomoci udělat si obrázek o fungování firmy, kam se uchazeč hlásí. Pokud je reakce typu "hele sorry, ale nemám čas" (samozřejmě přeháním...), tak to moc dobrý dojem nedělá už od začátku a uchazeč si tak může být celkem jistý, že tato firma se mu neozve, ani když už bude výběrové řízení u konce
Samozřejmě se mezi uchazeči čas od času objeví "prudič"
, kterému když potvrdíš, že materiály došly v pořádku a že do konce týdne dostane vyrozumění (a je třeba pondělí), tak ti od středy denně volá, kdyže tedy bude ten výsledek
Proto jsem psala, že je potřeba volit tu zlatou střední cestu, aby to bylo slušné, s evidentním zájmem, ale nevtíravé a neotravné
Samozřejmě je to taky závislé na pozici... jinak tohle bude řešit programátor C# (no ten to asi nebude řešit vůbec
) a jinak PR konzultant