Přidat odpověď
Nevím v jakém oboru se uchází žadatelka o práci a nejsem personalista tou funkcí, nicméně 3-4x do roka děláme výběrová řízení svépomocí(obchodní manažeři, produkroví manažeři, přepážkoví pracovníci). Poslední výběrové řízení obeslalo přes 1500 uchazečů. Nebylo v lidských silách reagovat jednotlivě a pochopila jsem, že neodpovídání nemusí nutně znamenat zhrdání uchazečem.
Co se týče zpětných vazeb žadatelů o práci, záleží do jaké situaci a s čím se jeden strefí. Já jsem coby sběratel dat třeba ujížděla na lidských faktorech, pokud se někdo vyjádřil osobněji(a příjemně) písemným dotazem, vřadila jsem ho do štosu na vyšší místo. Nedoporučuji telefonování, v záplavě call center a i běžných telefonních hovorů to zdržuje, kdyby mi volal Brad Pitt, pouštím ho druhým uchem ven.V takovém případě není možnost a ani vůle si nějak moc pamatovat, kdo to vlastně volal, takže se zdvořile odvětí, že výběrové řízení probíhá a vybraní budou vyrozumněni.
Nečekaný efekt může mít "osobní útok" na pracoviště. Takto se k nám dostal jeden mladík a nebyla to určitě trefa vedle ani z jeho ani z naší strany.
Upozorňuji, že nejsem žádný určovač cizího štěstí, já to naštěstí nerozhoduji, jen píšu, co jsem vypozorovala.
Přeji uchazečce hodně štěstí a znovu zdůrazňuji, že doba je mimořádně blbá a ať si neúspěch nebere osobně. Dostat se v Plzni na průměrný místo v cestovce je zdaleka horší než se dostat na FAMU.
Předchozí