no přesně na toto jsem se ptala, než jsem syna v první třídě na angličtinu dala. Co bude potom, až ve třetí třídě přijde angličtina povinně. A teď bude hned několik stupňů znalostí dětí - ty které angl. nepovinou neměli vůbec, ty kteří měli angl nepovinou jednu hodinu týdně dva roky, ty kteří měli angl. nepovinou dvě hodiny týdně dva roky a různé kombinace jedné a dvou hodin.
Naštěstí pro nás, učí i povinnou angličtinu totožná paní učitelka, která děti rozdělí do skupin dle právě už té pokročilosti a pokračuje ve zdokonalování.
Takže tímto jednoduchým rozdělením, který se provádí vstupním testem, se děti rozdělí a podle toho dochází na hodiny a odbourá se to, že jsou vyhozené peníze, případně to, že se děti, které něco umí nudí.
Ale i při tomto přístupu by peníze za AJ ve školce byly vyhozené, protože na to aby dělila děti už v první třídě nemá výukové kapacity, protože na celou školu na AJ je sama, na děti od první do deváté třídy - v průměru 4 třídy na ročník.
Předchozí