| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Angličtina na základce? Z mých zkušeností k ničemu

Zdravím všechny,
jsem učitelka angličtiny a 8 let jsem učila jak na prvním, tak i druhém stupni základní školy. V současnosti působím jako OSVČ a angličtinu vyučuji soukromě.
Chci jen reagovat na to co se tu píše. Je pravda ta, že o kvalitní učitele angliny na ZŠ je nouze. Je to o penězích, pochopitelně a také o možnostech, jaké škola nabízí. Tam,kde jsem působila byly skvělé možnosti, cokoli jsme pro výuku potřebovali, to jsme dostali :-), jen slova díky za odvedenou práci časem přestaly být dostačující.
Angličtinu zbožňuji a také jsem ji s láskou děti učila, určitě je to super již od první třídy a je to hlavně o hrách a podobných dovednostech a hlavně o učiteli. Mluvit, mluvit a mluvit anglicky, nepoužívat češtinu, místo toho obrázky, mimiku, cokoli, jen ne češtinu. Děti jsou z počátku překvapené, ale potom se to "podá" :-) Po čase už vědí, že zase přijde ta "ženská co mluví jinak" ... je to však pro učitele hodně složité na přípravu, chce to čas, nápady a pochopitelně i podporu ze strany vedení = solidní finanční ohodnocení. Slova díků i dobrý pocit jsou fajn, ale běžte si za ten DOBRÝ POCIT něco koupit do obchodu!!!!!
.... a co angličtina v MŠ - určitě to má také význam, zase je to o důkladné přípravě, dětem vůbec nevadí, že na ně mluvíte jinak než mateřštinou ... neřeší to tolik, jako dospělí, že nerozumí...koukají kolem sebe a už to, že se lekce účastní je dost, nasávají atmosféru, ale i tu angličtinu ... i ten žáček, co celou dobu působí tak, že ho to vůbec nezajímá, běží po lekci ze třídy a prozpěvuje si to, co jsme probírali ... to potěší ... V MŠ mám super zkušennost s česko-anglickými básničkami pochopitelně s pomocí obrázků ...

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)