Já myslím, že tu je více úhlů pohledu. Předškoláci určitě vysypou z rukávu dny v týdnu a měsíce i pozpátku, řada z nich i v angličtině. Mají báječnou paměť a rychle se učí. To ale neznamená, že CHÁPOU plně obsah, o jaký časový úsek se jedná. Můj mladší synek (4,5) sice zná dny v týdnu (tzn. jak po sobě následují), ale když ví, že ZÍTRA ho čeká něco atraktivního (ZOO apod.), je schopen se 20x za den zeptat, jestli už je ZÍTRA
. No a starší kluk(9) sice uměl hodiny od první třídy, ale až teď POOOMAAALU začíná být schopen představit si, že když za půl hodiny začíná trénink, je vhodné jít se oblékat a nikoli začínat hrát Carcassone či začít lepit letadýlko. Se znalostí hodin a dnů v týdnu podle mě nesouvisí schopnost si časový úsek představit, odhadnout, co se dá za daný čas stihnout apod. Tedy alespoň u mých dětí to tak pozoruju.