Ač je to s výchovou dítěte s dysfunkcí jistě těžké - někdy si říkám, že my ač žádnou adhd či jinou nemáme, to taky nemáme zrovna snadné. averze učitelů a vychovatelů na "osobnosti" tu byla, je a bude. zrovna dneska si tu tak říkám že ranní pohovor ve školce s učitelku ohledně autíčka v kapse a následného schovávání byl velmi prazvláštní. jsem prostě zvyklá učitelce kývat a pak si vzít dítě stranou a vysvětlovat že "je to v pořádku, jsi hodnej - ale před paní učitelkou budeme dělat něco jiného" tohle je u nás v rodině dědičné, vyrůstají z nás jedinci, kteří pak bojují s autoritami a jsou zvyklí hledat si místo v životě sami - což taky není na škodu - tedy když na to jedinec má. a štve mě to neb my se nemůžem odvolat ani na tu blbou dysfunkci - my jsme jenom takoví "nedavoví" a holt mé děti prostě "lezou na nervy"
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.