Náš syn (ADHD s autistickými rysy) bude chodit do soukromé speciální ZŠ pro nadprůměrně nadané děti a děti s poruchou pozornosti. Zkoušeli jsme integraci do běžné MŠ (3x) a byla to katastrofa. Obávám se, že na ZŠ to bude stejné. Zakopaný pes je podle hlavně v počtu dětí ve třídách a v nedostatečném vzdělávání učitelů, kteří pak nevědí jak s takovými žáky pracovat. A taky v jejich neochotě si komplikovat život.Většina učitelů se zařizuje podle přísloví o vlku a koze. Absolvuje školení, napíše ukázkový vzdělávací plán, ale učí dál autoritativním frontálním stylem. A dětí, které vyčnívají, se snaží zbavit. Mojí sestru (má VŠ) chtěli v 80. letech přeřadit do Zvláštní školy. Máma to nakonec uhádala, ale lehké to nebylo. Kamarádčina syna taky doporučovali dát do zvláštní (teď se to jmenuje jinak), ale nedala se. Její syn je nadprůměrně inteligentní, tak co by tam dělal?!
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.