- ale popírá, druhý odstavec Vašeho článku a stejně tak Váš příspěvek popisují komunikaci zdravotníků s pacientkou jako špatnou obecně a neustále, zmínkou o jakémsi průzkumu to ještě zdůrazňujete, kdežto sama uvádíte vlastní příběh, který to nepotvrzuje a ukazuje, že vzájemná komunikace je dobrá.
- cucání z prstu nebo jadna paní povídala, to je stejné, pro měření spokojenosti jsou jiné metody a jsou užívány.
- zmínka o působen agentů firem jen zvýrazňuje pomlouvačný charakter sdělení
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.