Syn na osmileté jít nechtěl, ovšem celou sedmou třídu toho trpce litoval a šel na šestileté. Měl samé jedničky bez jakékoli námahy a ve škole se nudil. Teď začíná druhý ročník. Loni se musel zatraceně učit, ale škola ho bavila a chodil do ní s nadšením. Učitelé k nim přistupují úplně jinak- mimo jiné proto, že mohou, mají tam děti, co se učit chtějí a nemusí půl vyučovací hodiny krotit tu půlku třídy, co dělá jen chlívek a řve, jak jsme měli zkušenost na základce. Možná existují základky, kde to není tak zlé, ale moje dcera dochodila normálně ZŠ a to, co si dovolili deváťáci, bylo na mašli. Hulákání na učitele, drzé dohadování, jestli se tohle chtějí učit, některé žáky dovedli ostatní do odpoledního vyučování namol opilé a posadili je do lavice. A učitelé nic, prostě to přešli a byli rádi, že vypadli. Dokud se nezlepší úroveň základek, měli by chytré děti mít možnost odejít na školu, kde se budou moct učit.
Předchozí