no ukázala mi to křišťálová koule :-(
tak jasně, že byl šetřený v PPP a závěr byl, že má oslabené matematické myšlení a dyskalkulické rysy, do školy jsme dali
zprávu a určitými doporučeními, ale učitelka je ignoruje
problém je v tom, že kdyby byl prokázaný dyskalkulik, byl by integrovaný a měl nárok na spc. pedagoga a já nevím co ještě,
on je jen s náznaky a tam je to na vůli školy a učitelky, zda a jak mu je ochotná pomoci, takže v našem případě prakticky vůbec
tak se s ním dřeme sami a pomáháme, jak to jde, ale ono to spíš nejde než jde
do jiné školy za nic nechce, má tu spoustu kamarádů a my ho nechceme stresovat přechodem na jinou školu, těžko by si zvykal,
učitelku už příští rok mít nebudou, tak snad se to vylepší
tak to jen k tomu článku, že škol máme na výběr a bla bla bla
zdaleka nejsme jediní, kdo s tím má problémy, já znám spoustu dalších rodin, kde s podobným problémem bojují
školy na to nemají kapacitu, učitelé nejsou na speciální pedagogiku vzdělaní a mnohdy se prostě nemíní kvůli "blbě" počítajícímu nebo píšícímu dítěti namáhat a měnit svoje zaběhané stereotypy, to je prostě fakt
Předchozí