Aničko,
to jsou fakt nějaký divný řeči. Třeba tohle: které vše zvládá nad limity a s běžnými dětmi by patrně pociťovalo problém, že by se nemohlo rozvíjet do nejvyšších sfér, (je otázka, zda by to taky dokázalo a co tím vším získá za hodnoty
CO to jako jsou nejvyšší sféry?
Mé dítě třeba i na gymplu má problém s jedním cizím jazykem, neboť tam jejich pulka vubec nepostupuje, prof. se soustredi na slabsi deti- dítě je dle roz. testu z primy v te horsi pulce a bude to tak az do koce studia. Prof. nosi do hodin takove brozury se zjednodusenym ctenim, dítě to precte cele, ostatni prectou za hodinu pry dve stranky max. Rikam - a ty vsemu rozumis? Dítě - no obcas se ji na nejake slovicko zeptam, nebo si ho najdu na mobilu pod lavici ve slovniku. Dneska jsem nějaký slova neznal, treba BAGR:), to mi odpověděla.
Ale na jiných gymplech tohle mají vymakané, děti jsou přehazovány ze skupiny do skupiny třeba jednou za půl roku.
Pokud by zůstalo mé dítě na ZŠ (nyní by bylo v devítce), tak by výuka jazyka otrávila. Tomu říkáš ty vyšší sféry - tj. to, že dítě postupuje tak, jak mu učivo jde, jo?