Žluťásku,samotnou výuku neřeším,tam asi většina rodičů dokáže více,protože mají ten individuální přístup,po které se dneska tak volá(a je to dobře) a logicky Ty znáš nejlépe své dítě a Ty budeš vědět,jak jej efektivně učit,navíc tam máš nanejvýš 3 děti,což taky dělá strašně moc.Takže já opravdu nikde nepíšu,že by tyhle děti měly problém ve znalostech,to věřím,že nemají.
Jenže a je pravda,že já jsem v tomhle zaujatá skrz syna,není to školní třída s nezaujatou učitelkou a bandou děcek od "problémových" po "svaté" a od "hloupých" po "výjmečné".Já vidím každý den jak synovi normální kolektiv chybí a jak mu prospívá jeden den,kdy v něm může být,takže mě nikdo nepřesvědčí,že tohle je dobře.Vím,že chodíš s dětmi všude,ale pokud jsi tam Ty,je to o něčem jiném,potom kroužky,kde děti chodí samy,to jsou ale témtické kroužky,takže ty děti jsou si tam podobné,spojuje je nějaký zájem,už to zase není ono a naposledy i když dítě chodí samo ven,není to to samé,protože když se dítě venku při hře nepohodne s kamarádem,může se na to vykašlat a jde domů,je to na něm,ale ve třídě bude muset zůstat a bude muset třeba i nějakým způsobem s tím kamarádem spolupracovat a to už je ta škola,tím se učí.Dobrá učitelka takových věcí může v dobrém využít a stvořit perfektní třídu.Ty nikdy,protože Ty nikdy nebudeš úplně objektivní ,když se jedná o Tvé děti,to není nikdo.Bohužel je pravda,že dobrých učitelek není zas tak moc a taky jsou věci jako šikana atd.,přesto i myslím,že spíš je cesta zlepšovat to školství,než děti učit doma.