Jinak angličtinu mají u nás ve školce povinně-nepovinně (všichni rodiče souhlasili, že na ni děti dají, zatím nenastala situace, že by na ni někdo nechtěl dítě dát) všechny děti bez ohledu na věk i na logopedické vady. Nějak nechápu, proč by logopedická vada měla vadit - děti se nic nebiflují. Když mluví špatně česky, proč by nemohly mluvit špatně i anglicky, než se to naučí dobře. Anglické R uměl starší pochopitelně dřív než české
Ještě si vzpomínám, že se starší asi ve 3 nebo 4 letech učil počítat polsky do 10 (na internetu na stránkách TV Jimjam). Zřejmě jsem mu to s ohledem na jeho logopedické vady měla zakázat
Na časné výuce jazyků je podle mě nejdůležitější, že si jazyk dítě naposlouchá a uloží do podvědomí. Je určitě dobré, když má rodilé mluvčí (což u nás ve školce jsou).