| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Těhotenský test a jak vlastně funguje

Ahoj Vladěnko,
to ti povím, že jsi mě docela vyštrašila, ale myslím, že to bude jen nějaká běžná věc. Mě doktor říkal, že jestli budu špinit nebo mi poteče krev, tak mám za ním zaskočit a něco se vymyslí. Jsem zatím v pořádku, a myslím, že není důvod k panice. Nejsem sice odborník, ale přála bych ti to, aby se drobečkovi nic nedělo. Já mám zase kvasinky už asi 6 dní a to co mi dal, mi nějak moc nezabírá, protože léky pro těhulky jsou daleko slabší a šetrnější než normální, takže si asi ještě počkám než to bude OK.
Jinak na tvůj dotaz, co na to říkají v práci, ti odpovím jen to, že do práce ještě nechodím. Studuji na vysoké škole na Univerzitě Palackého v Olomouci třetím rokem a v červnu končím a pak ještě jeden rok si dodělám dálkově. Až to dodělám, tak budu Sociální a charitní pracovnice, takže jestli si nebudeš vědět rady s nějakýma příspěvkama, mateřskou nebo rodičovským příspěvkem, tak víš na koho se máš obrátit:o). Jinak je mi 22 let a v březnu budu zase o rok starší a jsem z Úvalna, je to taková malá vesnička mezi Krnovem a Opavou v okrese Bruntál, jestli ti to něco říká. Budu ráda, když mi taky o sobě něco napíšeš ať se trošku více poznáme.
Vladěnko držím ti palečky, sice jsi byla na kontrole už včera a víš jak to dopadlo, ale ty mi dáš určitě co nejdříve vědět a napíšeš mi, že je vše v pořádku,ju?
Měj se krásně, pořádně papkej, dávej na sebe pozor, odpočívej a nic těžkého nezvedej aaa...
Papa Káťa

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6+0=