No, tak to máme podobně
- taky si říkám, že se v matice vrátil zpět - a to mám z jeho 3 let při testu od psychologa, že má nadprůměrné matematické nadání, logické myšlení atd...
(češtinu jsem snad s pí učkou už pořešila - jakože smyslem školy je naučit číst, ne slabikovat, takže ho už v tomto směru nic učit nemusí, protože to PŘECE UMÍ!! , nicméně přesto od té doby, co chodí do školy, si daleko míň čte, než dřív - víc vyžaduje, aby mu bylo čteno)
tak mezi 4-5-tým rokem normálně počítal stylem - mámě je Z let, mě je Y let, za Z let mi bude tolik, co mámě... a bylo to správě.
Teď počítá na prstech, jestli 18-7 je 11...
Syn je letos prvňák... Má tedy samý jedničky, jen asi 3 nebo 4 dvojky, a to právě z matiky (většinou kvůli tomu, že sčítal, místo odčítal - popletl si znamínko), a to u nich jedou už i v pětkách
, ale i tak mi přijde, že nejen že ho škola moc nerozvíjí, spíš ho hází zpět
.
Včera dokonce tvrdil, že matiku nemá rád a vůbec ho nebaví