| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Do takové firmy jsem se taky dostala a hrůza! Nečekala jsem a pak žasla, čeho je někdy nadřízený/majitel firmy/ schopný. S úžasem jsem zírala když řval na ostatní kolegy a pak nejvíc jsem zírala když jednou prvně a naposled řval na mě a používal dooost jadrná slova na mou adresu, jen proto, že neviděl na svém ohavném izraelském kříži(nic proti kříži,ale to byl fakt ošklivě zpracovaný mega přívěšek), který koupil někde od nějakého překupníka na letišti, punc - bodejť by viděl, když na jeho vidění je potřeba speciální lupa ~o~
Ten den jsem volala rodinnému právníkovi a druhý den mu nesla podepsat výpověď z důvodu hulvátského jednání majitele firmy... ~b~
Koukal, jak sůva z nudlí(shněl firemního právníka ~:-D), nakonec jsme se domluvili, ale musel se mi veřejně omluvit před celou firmou (prý vůbec prvně v životě) a slíbit, že už se toho nikdy nedopustí ~z~~g~ Takže jsme vedle sebe ještě pár měsíců pracovali už dá se říct v poklidu ~g~ Prý jsem byla první asistentka, která ho takhle zmákla ~y~~t~ ~d~ Ostatní to zabalily. Nicméně příroda tomu chtěla jinak a já brzy otěhotněla a odešla na rizikové těhotenství ~g~~g~~g~

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 8-4= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.