šlo by to jinak, ale ne ve třídách, ve kterých je 29 dětí, z toho 4-5 s ADHD, minimálně stejný počet s různými dys a k tomu třeba jedno až dvě s AS, případně se to někde nějak zkombinuje. V takové třídě je pochoptelně jedno až dvě děti se silně podprůměrným intelektem a jedno až dvě s intelektem výrazně nadprůměrným, opět nevylučuju možnost jakékoliv kombinace, třeba nadprůměrně nadaný dítě s dys a AS, a třeba i s ADHD.
Jak v tomto kolektivu rozvíjet všechny, to jsem ještě nezjistila
Navíc dítě, které je inteligentní bude v tomto prostředí trávit několik let třeba už nikdy nebude schopné konkurovat třeba u přijímaček tomu, kdo měl štěstí na třídu s pár dětma, k tomu třeba nemá žádnou diagnózu.
Takže tímto způsobem doslova ztrácíme inteligentní děti a přicházíme o možnost, aby v dospělosti něco dokázaly a pomohly, naopak je totiž ubíjíme, dáváme jim najevo, že na ně není čas a jejich schopnosti nikoho nezajímají ,a tak se tyto děti přestanou snažit a ztrácí zájem o vědění
Předchozí