To je na delší povídání, nepiš mi kdyžtak email janeene@seznam.cz, tady to nechci moc rozepisovat, poradím Ti knížku.
Jen se zamysli nad tímhle - děti se dostaly do třídy administrativní operací, ne podle zátěžových testů, ne podle vyspělosti, dovedností, zájmů (viz první třídy, odklady apod.) - je to prostě souhrn různě zdatných dětí - jak k tomu přijdou, aby je někdo rovnal do lajny? a proč to dělat? pokud učíš všechny všechno - kdo na tom získá? bd učíš podle silných, pka slabí nestíhají, nebo učíš průměr, pak se silní nudí a slabí stále nestíhají, nebo učíš podle slabších a průměr se veze, silní se nudí.
Jestli máte ve škole revize ŠVP, prostě to tam napiš a je to. To je jeho výhoda - můžeš si tam "uzákonit" svá pravidla (se souhlasem vedení samozřejmě) a rodiče s tím seznámit, dobře vysvětlit a pak podle toho učit.
Předchozí