...a je to paráda! Osobně si myslím, že obecně pro třídu dětí je skvělé, když je dospělých víc. Momentálně v první třídě mám děti těžko přecházející z prstíků na číslice a zároveň děti toužící počítat přes stovku, násobit. Stejné je to se čtením. Část dětí čte plynně s porozuměním, část se teprve seznamuje s písmenky. Část dětí je připravená psát a část potřebuje dva měsíce uvolňovat ruku. Přitom často čtenáři nepatří k dětem s uvolněnou rukou, čtenáři nejsou předčasní počtáři atd.. :o)) Letos mám ve třídě velmi bystrého chlapce s DMO a opravdu velmi schopnou asistentku. Díky tomu mohu chlapce snadno zapojovat mezi ostatní děti a zároveň využívat asistentku nejen na pomoc chlapci, ale i dalším dětem, které buď potřebují dopomoc nebo chtějí nahlas číst zjištěné hlavolamy atd... Nejvíc by se mi líbilo, kdyby poslední rok fakulty studenti přecházeli do školy a dělali funkci tzv. druhého pedagoga. Věřím, že by to dalo hodně nám, učitelům, dětem i jim...