| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Očkování je povinné, řekl také ústavní soud

Starší dceru jsem nechala naočkovat dle očkovacího kalendáře. Vše proběhlo o.k. Ve školce se však objevilo podezření na autismus, ten byl na PPP vyvrácen. Nyní po ročním odkladu je ve škole, jakž takž prospívá, má diagnostikováno ADHD a dysortografii a má individuální doučování s dyslektiky, dysgrafiky apod. Nemusí to být vinou očkování, ale může. Dosud jsem to neřešila. Začala jsem to řešit narozením syna a po zjištění, že sousedka má syna autistu a po očkování se autismus rozvinul. Bylo tam více příčin, ale to je dle lékařů normální. Autismus vzniká vlivem více faktorů. Není tam jediná příčina a to očkování. Očkování bývá poslední kapkou v naplněném pohárů příčin jako je úraz, dědičnost, nedostatečné propojení mozkových hemisfér, toxicita, otrava apod. Nejsem lékař. U sousedčina syna byly faktory dědičné slabé disfunkce mozkové činnosti, úraz popálením (pravděpodobně změna chemismu mozku úrazovým adrenalinem) a závěrečná tečka byla toxicita způsobená očkováním živých složek vakcíny na spalničky,zarděnky a příušnice. Proto jsem požádala naši dětskou lékařku o posunutí termínu očkování touto kombinovanou vakcínou Priorix. Byla proti, ale trvala jsem na tom. Uvidíme, jaká bude její reakce, když přijdeme na 18ti měsíční kontrolu. To budu muset podepsat reverz ohledně očkování. Jinak reakce na očkování jsou popsány jak na internetu, tak v knize od prof. Strunecké Doba jedová nebo Varovné signály očkování. Po studiu vlivu očkování a různých debat s lékaři (pediatři, internisté) jsem se dopracovala k názoru, že očkování ano, ale pouze povinné! a použít homeopatika před a po očkování. Pokud možno, tak upravit očkovací kalendář na pozdější termíny, kdy dítě je větší a má i vyšší váhu. To už lépe snese velké množství cizorodých látek. Jinak ale hlavně záleží na osobní vnímavosti každé maminky, která chce pro dítě jen to nejlepší!!! Je to její názor! A na ten má