inkluze by snad i možná byla, ale za předpokladu, že by ve třídě nebylo víc než 15 dětí a byl k tomu asistent a učitel by měl polovinu hodin v celém úvazku, protože příprava na takovou hodinu trvá nesrovnatelně dýl než na normální hodinu v normální třídě
co se týká známek - ono stačí podívat se na výsledky přijímaček na víceletá gymnázia - jedno děcko má plný počet bodů za vysvědčení na základce, což znamená, že mělo v posledních dvou letech samý jedničky, toto děcko má pak u přijímaček minimální počet bodů z testů
a druhý děcko má sice téměř maximální počet bodů v testech, ale za výsledky na základce má třeba polovinu bodů, protože z náročnější školy nemělo samý jedničky
ale ty rozdíly byly, jsou a budou, zvlášť dokud budou známky na vysvědčení brány jako třetina bodů k přijímačkám
Předchozí