Já bych si dovedla představit inkluzi, kdy děti se rozdělí podle znalostí a schopností, ale ne na celou výuku nýbrž po jednotlivých předmětech. Podobně jako se to dělá u jazyků a některé školy i u matematiky. Pak by i intelektově slabší dítě mělo možnost spolupracovat s talentovanějším, ale v oblastech, kde bude moci ukázat svoje přednosti nebo bude alespoň rovnocenným partnerem. Např. může mít hudební sluch a pěkně zpívat nebo být zručné a hezky modelovat nebo vynikat v některé sportovní disciplíně. To ovšem není inkluze podle MŠMT, to si představuje, že vše půjde v jedné třídě. A vůči tomuto pojetí inkluze jsem já osobně skeptická.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.