Nechápu, jak bude vyučování vypadat, aby se chytřejší děti nenudili. Již na současném prvním stupni základní školy jsou namíchány děti chytré, průměrné a tzv. čtyřkaři. Chytré dítě je otrávené z toho, že paní učitelka zase s Kačenkou opakuje to, co už dělali třikrát, zase si ji vbere k tabuli a znovu zjišťuje, zda to Kačenka pochopila, mluvím o matematice a učivu, na kterém se staví dál, takže je nutné aby to žák uměl. Nemám nic proti Kačence, jen popisuji rozdíl který existuje již v současné době. Chytré dítě je ve škole dva roky znuděné a pak rychle uteče do jazykové školy. Pokud to není možné, tak je znuděné ještě další dva roky a zachrání ho osmileté gymnázium. Spojíme-li děti s tak velkými rozdíly do jedné třídy, bude to diskriminace, ale ne pro ty, které tam přijdou ze zvláštních nebo rodinných škol, ale pro děti chytré a nadané.
Předchozí