o to víc potřebují na druhém stupni diskutovat, kooperovat, umět řešit problémy, prezentovat výstupy, argumentovat...
ano, to všechno se dá i v lavici, ne že by to bylo ideální, ale při víc než 20 dětch ve třídě je to na druhým stupni fakt nemožný, ono se to nezdá, ale 20 druháků zabere třetinu prostoru než 20 šesťáků a deváťáci zase víc, tam je fakt lepší, aby se nepohybovali a když, tak ne volně :))
diskutovat se dá, omezuje to je čas, proto já nestíhám probrat učivo, pořád je o čem povídat a při tom se učí rozhodně víc, než kdyby se učiuli zpaměti poučky, definice... názvy... cokoliv, to jim k ničemu nebude, souvislosti se učí tím mluvením
prezentovat samozřejmě jakkoliv ale zase u toho nemusí volně chodit, ani ležet třeba na koberci
proto říkám, že na druhým stupni už klidně můžou být v lavicích, jde o to, co v těch lavicích dělají
Předchozí