Dobrý den,já bych asi udělala u pětiletých něco podobného, jako když jdou děti do první třídy... záleží z jakých poměrů děti jsou. Můj vnuk začal první třídu v Obrnicích, byly tam děti, které ani nemluvili česky, neměly žádné dobré návyky....Chudák učitelka v první třídě. Dcera vnukovi vyběhala přijetí do druhé třídy v Mostě. Po zahájení druhého ročníku se zjistilo,že v první třídě nedokončili osnovy pro první třídu a musel dohánět zároveň s novým učivem.Podle mě byly zvláštní školy v těchto případech to nejlepší (max.10 dětí), anebo si pamatuji, že když chodila dcera do základky, byly tzv. vyrovnávací třídy a tam šly děti, u kterých byl předpoklad, že se kdykoliv vrátí do normální třídy a nebudou mít problém, osnovy byly stejné.Ale s menším počtem dětí se lehčeji dožene handicap....třeba děti často nemocné nebo s různými přechodnými omezeními.
Dítě, kterému se doma rodiče věnují, ten rok před první třídou nepotřebuje, ale děti, kterým se doma nikdo nevěnuje a notabene nezvládají běžné návyky odpovídající věku, a třeba ani nemluví správně česky, těm bych to rozkázala. Jinak v první třídě brzdí ostatní děti.
Předchozí