přesně, pokud je ve firmě "standard" že se někam pracovně létá, mají to ošetřeno s nějakým zprostředkovatelem. Jestli se nepletu, my jsme to měli přes American Express (firma měla tyhle karty, tohle byla dojednaná služba k tomu). Víceméně to probíhalo tak, že mi manažer v naší firmě řekl, že tehdy a tehdy potřebuje být tam a tam, já jsem to zadala té "naší" agentuře, jejich pracovnice mi řekla nebo poslala mailem možnosti které jsou - obvykle se více vyplatila kombinovaná spojení (tj s přestupem) než přímé linky s ČSA :-( (třeba Praha-Barcelona s ČSA na otočku bývala okolo 25tis, s přestupem v Amsterodamu s KLM nebo v Paříži s Air France to vyšlo např. na 9tis.). Prostě mi dala několik nabídek jak se tam dá dostat, s tím já jsem došla za tím konkrétním člověkem co měl letět, ten si vybral (s ohledem na cenu a časy odletu/příletu), nebo pokud mu to nevyhovovalo tak znova
no a co se mu hodilo a schválil to ředitel, to jsem objednala..... Vyúčtování probíhalo každý měsíc souhrnně za všechny letenky co jsme objednali.