štířice, vypadá to, že v tvé bance pozice "bankéř" odpovídá stejné pozici, kterou zastává u nás "poradce". Bankéř u nás sedí v kanceláři a obsluhuje VIP. Poradce sedí na přepážce a máš pravdu - obsluhuje klienty, kteří přijdou z ulice (trvalé příkazy, zakládání účtu...) ale k tomu jim budeš muset vnutit i další produkty, kterými jsou obvykle stavební spoření, kreditní karta... U nás přísný plán stanovil, kolik takto příchozích klientů musíš oslovit na daný produkt. Byly dány počty produktů, které musíš prodat. Ale jak říkám, v každé bance to je trochu jiné, v současnosti spíš trochu nervové kvůli finanční krizi, u nás vše značně ovlivněno ambicemi šéfů. Také je to hodně rozdílné v Praze a mimo Prahu, mám kolegyni na Vysočině, tam na ně žádné přílišné tlaky na plnění plánu vyvíjeny nejsou a pracují v pohodičce. U nás se pracovalo ve stresu, proto jsem i odešla. Také kolegyně v jiné bance je celkem spokojená - tlaky vyvíjeny jsou, ale když se neplní, hrozí maximálně zkrácení prémií.
Jinak děti určitě nejsou překážkou v této práci, koukni ještě na úřední hodiny, zda ti vyhovují.
Jinak jako velké pozitivum je určitě dobrý plat (i když taky asi jak kde..) a spousta zaměstnaneckých benefitů. U nás byl prostor i pro zkácené úvazky - dělala jsem 3/4 úvazek a v tomhle ohledu to byla práce
Také mnoho školení je prima..