Přidat odpověď
Taky mám takovou zkušenost. Domluva na dobu, kdy tam nejsou nemocní moc nefungovala.
Ale co se mi osvědčilo jako dobrý fígl, je objednávat se na odpoledne - týká se to obvoďáka i ORL, protože věřte nebo ne, tak odpoledne je tam opravdu minimum nemocných. Jasně, nejde to každý den, ale skoro každý doktor 1-2x týdně odpolední hodiny má.
Jinak určitě chyba systému. I jinde jde jasně stanovit (napsat na dveře ordinace a nepřehlédnutelně), že neobjednaní pacienti mohou přijít do denně do 9h a objednávat až od 9h nebo dříve jen minimum lidí.
A co se týká manažerky - tak těžká věc - ale nejsem sice manažerka, ale měla jsem práci, kdy prostě nešlo být pryč, na výsledky čekali zahraniční papaláši, takže když už jsem šla k dr. tak v době, kdy jsem opravdu na toho dr. měla čas a počítala jsem chtě nechtě s čekáním nebo když jsem byla objednaná a nešlo to, tak jsem často i musela odejít. Ale nebylo to nikdy nic akutního. A nebo taky je dobré si zavolat předem do ordinace, že přijdu a aby si mě zavolali, jinak bych tam ani nešla.
Předchozí